آدم برفی که ۴۰ ساعت در راه بود عکس
جدیدترین مطالب روز شامل: اخبار-دیدنی ها-دانلود-کلیپ-و...

بدون استفاده از یخچال، آدم برفی ساخته شده در ژاپن، مسافت ۸ هزار و ۵۵۰ کیلومتری را تا صحرای بحرین طی کرد تا کودکان این کشور برای اولین بار برف را ببینند.

 بزرگترین سایت فرهنگی و تفریحی ایرانیان |Patogh98.com

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا و سایت پاتوق۹۸،یک شرکت محصولات الکترونیکی با ساخت پانل های عایقی، آدم برفی را پس از طی ۸ هزار کیلومتر مسافت به کودکان بحرینی هدیه کرد. این شاهکار نتیجه آزمایش یکی از محصولات جدید این شرکت، یعنی پانل های عایقی خلاء است که U-Vacua نامیدهمی شود و فریاد شادی گروهی از کودکان بحرینی را سبب شد.تیم “اکو تکنولوژی” این شرکت در فیس بوک، پیغامی از یک دختر بحرینی به نام آمنه الحداد دریافت کرد، او می خواست که برادر کوچکترش، صالح، برای اولین بار برف را ببیند و این گونه شد که گروه تصمیم گرفت برای کودکان یک آدم برفی بفرستد.آنها قالبی از جنس استایروفوم تقویت شده ساختند و درون آن را با برف (حدود ۷۰ لیتر) پر کردند و به شکل یک آدم برفی در آوردند. سپس قالب را در جعبه ای گذاشتند و آن را با عایق های U-Vacua پوشاندند، این عایق ها هسته ای شیشه ای دارد که با زرورق ترکیبی پلاستیک-فلز پوشانده شده است.ضخامت آن یک پنجم اینچ است اما از فشار هوای پوشش پلاستیکی-فلزی آن به میزان زیادی کاسته شده که مانع انتقال گرما می شود. قدرت عایقی آن ۳۸ برابر بیشتر از پشم شیشه و ۲۰ برابر بیشتر از فوم پلی اورتاین (polyurethane ) است. جعبه ۱۰۲ کیلویی با نوشته ای روی آن ” حاوی آدم برفی” ۴۰ ساعت تا بحرین در راه بود. اما بهترین قسمت مربوط به فریاد شادی کودکان بحرینی بود، با وجود اینکه بسیاری از آنها برای اولین بار برف را لمس می کردند، اما به خوبی می دانستند که با آن چه کاری انجام می دهند: بازی با گلوله های برف.



شبکه ساز1 جادوی هک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط iman

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 27371
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

width:330; height:200; background-color:#FAFBE1; border:#F93 solid 1px; font-size:8pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;